COMENCEM LA VOLTA AL MÓN
Aquesta setmana hem estat pensant paraules que comencin amb la lletra de la nostra classe de segon de la ESO (D) relacionat amb la world race. Entre d'altres, paraules com destí, destresa, diferents,dofins... Encara no hem fet la votació, però sembla que la paraula que més agrada és "Deus marins". Trobem que és la que més ens identifica.
També volem fer un treball col·laboratiu (una mica artístic) amb la resta de segons. La idea és utilitzar aquestes paraules per fer un cal·ligrama que representin uns vaixells col·locats en una bola del món feta amb porexpan. Aviam si ho portem endavant. To be continued...
Per ara estem practicanT uns altres tipus de cal·ligrames aquí teniu una mostra:
EN PROCÉS
Ahir vam començar a recollir fotos dels alumnes de la classe de 2n D. La temàtica era el mar però també vam admetre fotos a la piscina, bé finalment vam admetre tot relacionat amb l'aigua :). Aquest és el resultat:
Ara hem de pensar com organitzar aquest material. La finalitat és decorar la classe i les idees són varies:
- Fer un Neptú amb les fotos
- Fer una mena d'àlbum marítim
...
Finalment volem fer una foto conjunta tota la classe al Neptú de la platja Canet.
Aviat veureu el resultat.
LA NOSTRA IDEA
Ja tenim una idea per decorar la nostra classe amb un ambient mariner.
Teni
m pensat agafar la foto dels alumnes i col·locar-la dins d'una ampolla com si fossin diferents missatges que es poden convertir en desitjos, i utilitzar sorra de platja per donar verosimilitat
m pensat agafar la foto dels alumnes i col·locar-la dins d'una ampolla com si fossin diferents missatges que es poden convertir en desitjos, i utilitzar sorra de platja per donar verosimilitat
MATERIAL:
- FOTOS
- AMPOLLES
- SORRA
CURSA ACABADA; MURAL ACABAT
Finalment, ens vam posar d'acord amb tot 2n i vam decidir fer un mural. Cada classe havia de fer un llistat de paraules amb la lletra corresponent del grup; és a dir 2nA havia de buscar paraules relacionades amb el mar amb la lletra A, 2nB amb la B... Un cop trobades aquestes paraules, havíem de fer l'estructura d'un vaixell de vela i un cop dibuixat i retallat, cada grup omplia el seu vaixell amb les paraules trobades. Un cop realitzada l'estructura i el vaixells plens de paraules, els vam penjar al passadís de l'institut damunt un paper blau representant el mar. Aquí us deixem amb els resultats obtinguts:
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada